Goodiebox prisen og stilrene skønhedsfavoritter

WEEK ONE – kostomlægning og træning

blog-sportNu er der gået præcis en uge, siden jeg startede med at droppe alt der indeholder sukker, stivelse og samtidig begyndt at spise mere varieret. Jeg tænkte derfor det for jer, kunne være sjovt at følge lidt med i min kostomlægning og træning. Jeg har faktisk også taget et par før billeder, som jeg forhåbentlig viser i starten af juni – hvis altså der overhovedet er sket noget med min krop til den tid. Mine uger svinger meget, mht. arbejder, træning og diverse planer, derfor har jeg denne uge blandt andet ikke kunne træne jævnt, derfor har mit fokus virkelig været på at spise sundt.

Den seneste uges træning:
mandag – 1 x H.I.T time i fitness world
tirsdag – 10 min intervalløb efterfulgt af 30 min rygtræning i fitness world (dødløft, skulderpres, og 3 andre øvelser)
onsdag – en kort rulletur på mit longboard
fredag – 10 min intervalløb efterfulgt af 30 min biceps træning i fitness world

Kosten den seneste uge:
morgenmad – smoothie (banan, jordbær, blåbær, mælk og 2 scoop ærteprotein)
frokost – stor salat enten med en dåse tun og æg eller 250 g. kyllingefillet
aftensmad
– mandag: kyllingefillet med salat
– tirsdag: laks, bønnepasta og salat
– onsdag: frikadeller, blomkålsris og sød kartoffel
– torsdag: friske forårsruller (rispapir, avocado, peberfrugt, gullerødder, spidskål og kylling)

Kosten har overraskende nok gjort den største forskel hos mig. Jeg har følt mig mindre oppustet og lært at kende grænsen mellem at være mæt og spise til man kan mærke at man virkelig er mæt. Dog har den største forskel på før jeg fik mere fokus på min kost måske været, at jeg aldrig rigtig har spist det vilde til frokost. Jeg glemmer ofte at spise, eller også bliver det noget hurtigt, så som et æble eller et stykke knækbrød med avocado. Jeg går samtidig rundt i fotostudiet, hvor der faktisk ikke er så meget ilt og det er ret tørt, hvilket får mikset mellem ingen mad og at jeg glemmer at drikke vand, mig til at få ufattelig ondt i hovedet hver eftermiddag. Selvom jeg synes det er ret uoverskueligt med en kæmpe salat og så meget kød/fisk hver dag til frokost, så får jeg simpelthen så meget energi og overskud. joanna-egeberg loebe-blog planke-blog traening-blog

   

1 kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Goodiebox prisen og stilrene skønhedsfavoritter